Tuesday, November 23, 2010

Coffee with milk

Korulberul vagy 2-3 honappal ezelott nekilattam teljes gozzel kesziteni ekszereket. Meg is van az okom ra, kozeledik a Karacsony, es remelem hogy majd el fogok tudni adni beloluk egy parat hogy tudjak venni en is ajandekokat a nagycsaladnak.  Ki tudja talan szerencsem lesz es en is fogok tudni majd venni cseh gyongyoket es nem ezekkel a kinai szornyu minosegu darabokkal kell dolgozzak majd. :) Igyhat osszeszedtem minden tehetsegem, turelmem, es idom es nekialltam alkotni. Sajnos mar nem emlekszem milyen sorrendbe szulettek meg de szerintem nem is ez a lenyeg.

Amiket a kovetkezokben fogok felrakni azok a jelenlegi legjobb munkaim, ami masokehoz kepest semmi, de remelem majd egyszer en is eljutok arra a szintre mint eggyes blogszerkeszto kolegak.

 Nem akartam elvonni a figyelmet a medalrol igyhat egy egyszeru szalagra fuztem fel, es szerintem jol is nez ki igy.
Azert megkernek mindenkit aki veletlenszeruen tevedt ide, es meg van szokva a komplex munkakkal, ne akarja osszehasonlitani az en szereny kis medaljaimat azokeval akik mar regi motorosok ebben a szakmaban,

1 comment:

Iza said...

Tetszik a cime, coffee with milk. :) megyek és készitek egy kávécskát, hadd dobodjak fel én is.Kérsz te is egyet?