Monday, November 29, 2010

Panka's model

Sziasztok
Ez az elso olyan dolog amit teljesen minta szerint keszitettem. Ket elteres van.  Az elso az a kozponti ko massaga. Az eredeti mintanal egy gyemant alaku uveg van hasznalva (ha jol lattam), en pedig egy kor kor alaku lapos kek szinu uveget hasznaltam. Ebbol kifolyolag jon a masodik elteres: Kenytelen voltam a hatoldalat teljesen befuzni mert maskepp az en kis 'kovem' kiesett volna. Persze a fenykepezogepem lemerult mire oda juttam volna hogy lefotozzam a masik oldalat, ugyhogy azt majd csak holnap rakom fel.
A mintat itt talaljatok meg. Nagyon szepen koszonom Pankanak a mintaert, ha o nem lett volna akkor en sem tudtam volna elkesziteni ez a szep mintat.

Hello
This is the first model that I made without any modifications. Ok, there are two differences between my brooch and the original: 1. the glass in the center,  in the original it has a diamond shape, and mine is like a pebble, and becoause mine is like a pebble, I had to do one side of it different. The rest is the same. The picture about the other side, will be posted tomorrow, because as I was taking it, my
cameras batteries died.
. The model you can find here. You have to thank Panka for posting the model on her blog.
Thank you Panka

1 comment:

Réka said...

Szia Era. Elolvastam az összes bejegyzésedet és megnéztem az összes képet és úgy döntöttem, hogy nem tudok dönteni arról, hogy melyik tetszik a legjobban. Egytől-egyig mind gyönyörűek. Eszembe jutott, hogy egyszer próbáltál megtanitani rá, na azóta se megy.:) És tényleg gratulálok a műveidhez. További szép napot.