Thursday, December 23, 2010

My first competition

Felirat hozzáadása
11.-es voltam amikor diaknapokkor/ forditott napokkor rajzversenyt rendeztek. Kellett kesziteni egy konyvboritot. A tema nem volt megadva.  Pont abban az idoben olvastam Rodinrol egy ujsagban, es volt egy par kep a szobrairol. Rengeteg szobrot keszitett a szerelmerol, es amit en lerajzoltam az egyike azoknak. Volt egy konyvem otthon "Ket es fel ezer ev szerelmes versei " cimmel es gondoltam hogy sokkal jobban nezett volna ki a konyv ha valami ilyesmi lett volna a boritojan.
Elso helyet nyertem a rajzommal :)

I was in the 11th grade, and there were the "student days" and there was a drawing/painting contest. At that time I read an article about Rodin, and there were some pictures of his work in that article. He made a lot of sculptures of his love, and this is one of them. At the same time I was reading a book called " Love poems of 2500 years " and I thought that it would have made a better cover for the book if it would have been done this way.
I got the first prize. :)

No comments: