Thursday, December 9, 2010

My own little E.T.

Ez egyike a legelso kepeimnek, es a mai napig elmosolyodok ha meglatom. Talan azert mert amikor elkezdtem festeni meg nem tudtam annyit a festesrol mint most.(Nem mintha most profi volnek:)) Emlekszem hogy az elso dolgok amiket keszitettem szepnek talaltam oket, meg voltam elegedve veluk, mert nem mondta meg senki nekem hogy milyen kell legyen, hogy mi nem jo abban amit keszitettem.  Annyira tudom csodalni a gyermekeket, nem ismerik a dobozokat amikben kesobb majd elni fognak. Azok a dobozok amiket kialakitunk eletunk soran. A szabalyok, a szabalyok es persze a mindennapi szabalyok amik uralkodnak rajtunk es kialakitjak azt a dobozt amiben elunk, es amibol nagyon kevesen mernek  kilepni.
 Ezt nem illik, azt nem ugy kell, itt nem szabad, most nem lehet...... Amikor kicsi vagy nincsenek szabalyok, a kepzeletednek nincs hatara, minden jo ugy ahogy van, mert nem valami felnottek altal kitalat szabaly szerint keszulnek. Miert ne lehetne a kutya kek szinu es harom fulu, miert ne lehetne a haz a fa tetejen, miert ne lehetne kek a fu es zold az eg?   Ez a kep meg akkor keszult amikor nem erdekelt, amikor nem vettem figyelembe azt hogy mi milyen kell legyen. Ez az en kis foldonkivulim:) 


This is one of my first paintings, and till this day I start smiling and have a good feeling when I see it. Maybe because when I made it, I didn’t know so much about painting. I remember that the first things I made filled me with joy and satisfaction. I was happy with the outcome, because no one told me how it should look like, or what it should be. I’m still amazed by the broad imagination children have. How they don’t know about the boxes they will make throughout their lives, the box that they will one day live. The rules, the rules and of course the rules that make up out world, that makes up the box that we live in, and from only a few dare to brake out. This is not right…, you shouldn’t do that…, you are not allowed here…t, now it’s forbidden….
When you’re little there are no rules that govern your life, the extent of the imagination is not limited, and everything you create is perfect the way you did it, because nobody tells you how it should be like. Why can’t the dog be blue and have 3 ears, why can’t the house be on the tree, and why couldn’t the grass be blue and the sky green?
This painting was made when I didn’t have a box, when I didn’t care about the rules.
This is my own little ET(extraterrestrial)

No comments: