Thursday, December 23, 2010

Pencil, Pencil on the wall, who’s the sharpest of them all ?

 Ez a rajz egy egesz felevig keszul. Az egyik fuzetemnek a hatlapjara kezdtem el kesziteni minden polgari oran. Azt hiszem 7-8. -os voltam. Egy ceruzaval kezdodott mert nagyon unalmas volt az ora,de mivel az orak nem lettek erdekesebbek igy egyre tobbet keszitettem dugiban minden egyes polgari oran. Amikor mar majdnem kesz voltam vele a felev vege fele elkapott a tanar mikozben nagyon belemerulve a munkamba rajzolgattam a ceruzakat. Megallt mellettem e vart vagy ket maodpercet mig megszollalt, de sajnos nem emlekszem pontosan hogy mi volt amit mondott, de biztos nem lehetett valami jo:)

This drawing was made in about a half a year. You can’t see it but its drawn on the back cover of a notebook I had for some civil rights class I had when I was in the 7th or 8th grade. We had every week an hour of this, and I was bored so much that I started drawing little pencils every class. Of course I tried to do this in a way that my teacher wouldn’t see it, but when I was almost finished my teacher noticed that I was very occupied with something in my notebook. He came to me and said something, but it was so long ago that I don’t remember anymore. I just remember that it wasn’t something good, that came out of his mouth. J

Ez egy masolat az eredetirol, amin egy kicsitt modositottam hogy jobban kontrasztban legyenek a ceruzak.

This is a copy of the original, that I changed a little bit, so that the pencils would be in a better contrast.

1 comment:

szeletke said...

Nagyon tetszik :) Ha az én órámon rajzolna ilyet valamelyik, nem szólnék semmit :)) masterpiece :D