Wednesday, January 26, 2011

My gifts for my Uncle

Szoval, ez a ket kep kedvenc keresztapum szuletesnapjara keszult, majd ket eve. Azert festettem, mert annyit segitett nekem es a paromnak az elmult evekben es nem tudtam maskepp meghalalni. Napokon keresztul keresgeltem a netten hogy kapjak olyan kepeket amiket megfesthetnek. Vegul ez a ketto mellett maradtam, persze nem volt konnyu munka, mert a pasztel vilagaban akkor (es meg most is) nagyon ujj voltam. De ha nem is tokeletes, azert tudom hogy amit akartam azt elertem veluk. (Tetszet Keresztapjanak:))


So these two paintings were made for my favorite Uncle, for his birthday almost two years ago. I made them because he helped me and my boyfriend so much in the last few years, and I didn't know how to thank him. I sat for days in a row in front of the internet google-ing pictures of cars, so that I could finally settle with these two.  And it wasn't easy making them, belive me, because when I made these two I was still a novice in painting with pastels. (still am) But I was happy with the outcome when I saw my uncle's reaction. (he liked it:)) 




Koszi Csaba hogy segitettel a fotozasnal.:)

1 comment:

Iza said...

Kukk be hozzám.Vár Rád valami! :D