Saturday, July 14, 2012

Szürke bluz vagy valami hasonló -Grey blouse or something like that


elülről - front side
Ezt még a tavaly készitettem. Találtam egy jó kis mintát a Fürge Ujjakban. Igaz nem nagyon hasonlit arra mert amikor nekiálltam valahogy a tervem kezdett változni és végül ez lett belőle. HA megtalálom a képet akkor majd felteszem.
Tudom, tudom, a képek nem a legobbak, de hozzáteszem hogy majdnem 40 fokos melegben készitettem a képeket egyedül, semmi segitség nélkül. Ha úgy tünik hogy enyhén ferdén állok, hát nem, csak a fényképezőgépnek nem találtam egyenes tartót. Ez van, a lényeg látszik, nem ? :)

hátulnézet - back side
 I made this last year. I found a good blouse in a magazine “Fürge Ujjak”. It is true that it doesn’t look much like that in the magazine, but when I started to crochet I started to change my mind so it became a little different. If I find the picture I will post it.
I know, I know, the pictures are not the best, but I had to take them alone with no help in 40 Celsius degrees. It might seem to you that I am standing a little inclined, but I had none to help so I had to improvise and stand a stand for my camera, and the only thing I found stood a little crocked, and this is how it turned out. Thats it, important is that you can see it, right? :)

minta -pattern

1 comment:

Iza said...

hogy milyen szoveged van teso....:)))))