Saturday, July 14, 2012

Fekete strandblúz -Black beachblouse



fekete bluz - black blouse

Mint sok minden mást ezt sem az elmult napokban készitettem. Van már egy pár éve. A minta pofon egyszerü, csak mivel nem találtam semmitlyen leirást egy ilyen blúzhoz igy én számigáltam ki hogy mikor mennyit is kell bővitenem, mikor mennyit kell apasztanom/csökkentenem. Ez miatt volt amikor vissza kellet bontanom belőle egy két sort mert elszámoltam a szaporitást. De végül is sikerült és nekem nagyon is tetszik a végeredmény.


Tökéletes a strandra vagy este a városba a merészebb embereknek J









hátulról nézve -back side


igy néz ki ha nincs felvéve - this is how it looks when nobody is wearing it

Like so many other thing I have done, this is one of those that I haven’t made in the last days. There have passed some summers since I made this. The pattern is absurdly easy, but because I didn’t find a pattern for a blouse that would look like this I had to calculate how much I have to broaden or reduce. Because of this I had to peel back some lines. But it was worth it, I like the result.
It is perfect for the beach or getting out into the city at night if you are a little daring. J


1 comment:

Iza said...

Erre en mar nem is emlekeszek.Jo lett!!!ugyi vagy!:))