Monday, January 14, 2013

A Déd-Nagymamám própa babája -My Great-Grandmothers Mannequin




 Mindjárt 2 éve elhoztam dédnagymamám próbababáját, ami a nagyszüleim padlásán hevert az elmult legalább 50 évben. Eléggé lestrapált állapotban kaptam meg. Sajnos nem készitettem egy képet róla mielőtt nekiláttam volna a renoválásához :( A felső része az eredeti anyagnak megvolt még, igy visszahúztam hogy lehessen látni az eltérést a régi és a felujjitott között.



A vászon megvolt sárgulva és érve annyira hogy nagyon könnyen szakadt :(
itt látszik hogy az évek mennyire tönkre tették :(


Tele volt foltokkal és pecsétekkel


 Előszőr azt hittem ha megvarom talán jobb lessz, de nem :(
Elől a mellkasa őssze volt tőrve, igy le kellett szedjem az egész anyagot és valahogy újra kellett rahasszam az egészet. Nem volt könnyü a 80-100 éves kartont megragasztani úgy hogy ne tőrjőn őssze, de valahogy sikerült.


a lyukak amit a szemtelen szú generációk mértek szegény babára
a csavar szerencsére még jó és müködőképes
A szú úgy megette hogy azt hittem egy nap majd arra ébredek hogy a baba helyében csak törmelék lesz.
ujra kell lakkozzam mert a szine már teljesen elfakult

és itt a felujjitott próba baba

kicsitt közelebbről




felőltőztetve :)
























No comments: