Monday, February 11, 2013

Horgolt Menyasszonyi ruha 3 rész - Crocheted Wedding dress part 3



Ez a darab a mult héten készült. Kicsitt lassan haladok, mert ez mellett még melózok is, meg más dolgok is vannak amiket még be kell fejezzek :( Ez a kis minta nincs rajta az eredeti rajzomon, de sajnos nem volt időm még lerajzolni egy vázlatot a ruha hátáról. Ez a kis darab a hátán fog lenni ha a tervem idő közben nem változik.  Az őtlet a kővetkező képről jőtt. Sajnos nem tudom már hogy honnan vettem le mert amikor nekiláttam a ruha tervezésének akkor mindenhonnan lementettem képeket, és nem irtam le hogy mi honnan van. Sajnos ezt most bánom, mert az egyik ruha ami nagyon tetszik, és használni fogok egy pár mintát belőle, minta nélkül mentettem le, és igy nagyon nehéz lessz kikőbőzni a képből hogy pontosan hogy is készült :(.
ehez hasonló lesz a ruha háta, persze nem ezekkel a mintákkal, de a forma, alak az ilyen lesz.


Viszont akit a minta érdekel azt a jurnal mor orosz magazinból vettem.
 Itt a kép, amin a minta szerepel.
az orosz jurnal mod amiből a kis levél készült

a kedvenc szoknyám ezzel a leveles mintával, szintén jurnal mod
A mintával tőbb ruha is készült a magazinban, szoknyák, ruhák, de nekem ez a szoknya fogott mg a legjobban, persze az én menyasszonyi ruhámon nem csak ez a minta szerint lesz készitve.

No comments: