Monday, February 25, 2013

Valami a szekrény méllyéből - Something from the bottom of my drawer

 Ha jól emlékszem ez volt az első komolyabb dolog amit horgoltam. A szekrényem méllyén lapult már jó ideje. Sajnos hogyha nem egy helyen tartod a ruháidat, mert két helyen laksz mint én. (hétköznap Bukarest, hétvégén Sepsi-Szentgyörgy) akkor megesik hogy valamilzen darabról egy jóóóóó ideig megfeletkezel, mint ahogy én szoktam járni sok ruhadarabbal.
Ezzel is ugyanez történt.

A blúz az a Fürge Ujjak magazinból volt véve. Azok akik  10 éve horgolgatnak biztosan tudják hogy miről beszélek. A Fürge Ujjakban persze a blúz sokkal érdekesebb volt mert az alja a blúznak menedékesen nőtt egyik irányba. Én sokkal praktikusabbnak láttam ha egyenes mert ha az egyik oldala a térdedig leér nem minden nadrággal megy, nem beszélve hogy szoknyával nagyon nehezen lehet összepasszolni.

Ha valakit netán érdekelne az eredeti minta csak irjon és hétvégén mikor hazamegyek előkeresem és lefényképezem a mintát.

ez egy közelebbi kép hogy jobbn látszodjon a minta

No comments: