Thursday, March 21, 2013

Horgolt Menyasszonyi ruha 10. rész - Crocheted Wedding dress part 10


Azon gondolkoztam jobb ha készitek egy pár képet összerakva azokból a darabokból ami már kész van mert a rajz amit feltettem és a képek a darabkákról nem biztos hogy elegendők ahoz hogy mindenki rájöjjön hol is állok aruhával. 
Remélem ezek a képek elegendőek egyelőre. :)

I was thinking that it is time to make some pictures with my current progress because although I have put a picture with the drawing that I made and pictures from the pieces that I made so fare, but I think that not everyone likes puzzles so it would be better if I would put a picture where you can really see my progress.
I hope for the moment this is enough :)

A darabkákat probáltam úgy felrekni a proba babára hogy látszodjon körülbelül hol lesznek. 

I tried to put all the pieces so that you could see where they come
 Bal oldalról   Probálátok valahogy mellözni a szálakat amik kilognak mindenhonnan. Még nem juttam el addig hogy azokat is eldolgozzam.

 From the left side - Please try to ignore all the threads, i didn't have the time to do them.


Jobb oldalról -from the right side
 És a háta .... persze amiről még sok nem látszik, de hamarosan az is meg lessz.
And the back.... I know I know it is not much, but soon enough you will see more.
                                                                    ***
Azért nem haladok a ruhával mert nagyon nehéz úgy horgolni hogy nincs egy konkrét mintád amiről tudod hogy jó, tökéletes, és legalább egyszer már bevállt.
A has részét egyetlen egy alap kör mintából készült amihez félköröket tettem úgy ahogy éppen jött. Nem volt pont igy eltervezve, mert a fonaltól is rengeteget függ, mert lehet hogy kissebbe nagyobba jön ki ugyanaz a minta mint egy másikkal.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én még eddig nem gorgoltam sejemmel, és nagyon eltér minden más fonaltól. Minden egyes szemre jobban kell ügyelni mert  a sejem nem igazán veszi fel az új formát ezért ha nem horgolod elég szorosan akkor minden szem kis körnek fog látszani. Szerintem biztosan vagytok egy páran akik már megprobáltak valamit horgolni úgy hogy nem volt konkrét kidolgozott minta, és biztosan ti is nem egyszer kellett visszabontsatok részeket mert nem illeszkedtek úgy ahogy elképzeltétek. A has résznél azt hiszem hogy volt és lesz olyan rész amit 3-4 szer horgoltam ujra mert sehogy sem jőtt ki az ami a fejemben volt. Ha valaki időközben rájött valami jó tehnikára hogy ezt megelözze akkor kérem irja meg nekem is, nagyon hálás lennék.
                                                                  ***

No comments: