Friday, July 25, 2014

Zsuzsa menyasszonyi ruhájának 2 rész - Zsuzsa's wedding dress part 2



Hát nem gyönyörű a menyasszony ? - Isn't she beautiful ?

Nem szeretnék sokat részletezni a ruha készitését, de hogy megértsétek hogy milért is lett a ruha háta olyan amilyen muszály elmeséljem, hogy a menyasszonynak a hátán van egy nagyon szép és nagy tetoválás. Mivel azt szerettem volna hogy ez a ruha személyreszabott legyen és egyedi, elterveztem hogy a hátán lévő tetoválást meghorgolom. Mivel annyira részletes és finomka a tetoválás nem jött ki horgolásból szépen a minta. Sokkal vékonyabb selyem fonalat kellett volna használjak, de sajnos nem lehet ennél vékonyabbat kapni :( igy muszály volt valamit kitalálnom, mert nem akartam feladni a tervemet. Igy kipróbáltam valamit amit még eddig soha. Zsinorcsipkét készitettem. Azt akartam hogy a tetoválása teljesen legyen eltüntetve. Valamilyen szinten sikerült is. 
I don't want to go too much into details about how I made the dress, but I have to explain why the back of the dress got the way it got. The bride to be has a big and beautiful tattoo, on her back , and I wanted to make her dress as unique as she is. So I decided that I would try to crochet her tattoo. But because the tattoo is so finely detailed I couldn't achieve the same effect because the thread of silk was to thick, and sadly you can't find thinner silk then the one I was working with. :( So I had to come up with some other technique, because I didn't want to give up, so I tried point lace. I wanted to make it in such a way that here tattoo doesn't show under the dress.

És itt a végtermék - And here is the finished wedding dress


öltöztetem a menyasszonyt -dressing the bride
amint láthatjátok eléggé nagy voltam (8 ho. terhes ) - As you can see I was very big (8 month's pregnant :) )
a menyasszony és a vőlegény tánca - the first dance of the couple.
a ruha hata - the back of the dress











No comments: